Φουσκωτές Τέντες
Επιτέλους καθίστε στην πλώρη του σκάφους χωρίς την ταλαιπωρία του ήλιου που ζαλίζει. Επιτέλους σκιά στην πλώρη του σκάφους απ’ όπου μπορείτε να έχετε ακόμα καλύτερη θέα του κόλπου ή του λιμανιού στο οποίο βρίσκεστε
Φούσκωμα / Ξεφούσκωμα
Εσωτερικα η δομή στηρίζεται σε κολωνες και δοκάρια απο αεροσωληνες που φουσκώνουν. Το φούσκωμα γίνεται σε δύο βαλβίδες αφού υπάρχουν συνολικά δύο αεροθάλαμοι ο ένας φουσκώνει την πρώτη αψίδα και ο δεύτερος φουσκώνει την δεύτερη αψίδα και τα τρία οριζόντια δοκάρια μαζί. Με μια αντλία bravo
Οι γκρι βαλβίδες πλήρωσης αέρα βρίσκονται και οι 2 από την ίδια πλευρά (αριστερή) ενώ και οι 2 κόκκινες βαλβίδες απελευθέρωσης αέρα (ξεφουσκώματός) βρίσκονται από την άλλη πλευρά (δεξια)
Όταν η τέντα θα είναι ξεφούσκωτη για να βρείτε πιο εύκολα τις πλευρές, δηλαδή την πλώρη και την πρύμνη της τεντας, να σκεφτείτε ότι όπως κοιτάμε από πρύμη προς πλώρη του σκαφους οι δύο κόκκινες βαλβίδες απελευθέρωσης βρίσκονται από την αριστερή πλευρά και οι δύο γκρι βαλβίδες πλήρωσης από τη δεξιά μεριά
Για το ξεφούσκωμα ξεβιδώνετε τα 2 κόκκινα καπάκια βαλβίδων απελευθέρωσης και προσέχετε να μη τα χάσετε αφού ο αέρας θα βγει με ορμή και τα καπάκια δεν είναι δεμένα στη βάση τους με σχοινάκι ασφαλείας. Θα ξεφουσκώσει σε 2/3 δευτερόλεπτα. Μετά βιδώστε πάλι τα κόκκινα καπάκια στη θέση τους να μη χαθούν.
Αν τρυπήσει;
Το εξωτερικό ύφασμα με φερμουάρ ειναι προστασία των αεροσωληνων απ το να φθείρονται απ τον ήλιο ή να τρυπήσουν κατά λάθος απο κάτι αιχμηρό (πχ ψαροντούφεκο).
Οι αεροσωληνες αν τρυπήσουν ο χρήστης μπορεί να αγορασει νέους και να αντικαταστήσει
Δέσιμο στο σκαφος
- Υπάρχουν τρεις ιμάντες συγκρατήσεις σε κάθε πόδι της τέντας. Στην άκρη κάθε ιμάντα υπάρχει μία ραφη ασφαλείας που δεν αφήνει να περάσει απ την πόρπη και να λυθεί
- Στη βάση κάθε ποδιού υπάρχει ανοξείδωτος κρίκος για επιπλέον στήριξη
- Υπάρχουν τρεις θηλιές σε κάθε πλευρά στις καμάρες της τέντας, στις δύο άκρες ψηλά και μια στη μέση για δέσιμο με σχοινιά στο σκαφος.
Θα την ξεφουσκώνω σε κάθε μετακίνηση;
Η τέντα αντέχει σε πλεύση έως 25mph. Αν όμως αυτό δυσκολέψει επειδή θα υπάρχει και δυνατός άνεμος ή μεγαλύτερη ταχύτητα του σκάφους τότε απλά όπως είναι δεμένη στη θέση που βρίσκεται μπορείτε να την ξεφουσκώσετε και όταν θα φτάσετε την φουσκώνετε πάλι και επανέρχεται στην κατάσταση και θέση που βρισκόταν.
Η τέντα δεν εμποδίζει την ορατότητα από το πιλοτήριο γιατί είναι αρκετά ψηλή.
Επίσης πολύ μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι η σκιά που προσφέρει στην πλώρη σκάφους με καμπίνες προσφέρει επιπλέον δροσιά και στην καμπίνα αυτή η επιφάνεια δεν εκτίθεται στον ήλιο αλλά δεν ανεβάζει θερμοκρασία
Για το χειμώνα υπάρχει ειδικό σακίδιο αποθήκευσης